Eigen talenten en leermogelijkheden

Ieder kind heeft zijn eigen talenten en leermogelijkheden. Wij geloven dat elk kind de kans moet krijgen om die persoonlijke talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Door kinderen op de juiste momenten te stimuleren, halen ze het beste uit zichzelf en uit elkaar.

Doorlopende leerlijn

Als onderdeel van het Montessori Kindcentrum biedt Montessorischool Passe Partout kinderen alle mogelijkheden om zich op hun eigen manier te ontwikkelen, in het tempo dat het beste bij hen past. In een doorlopende leerlijn waarin zelfstandigheid centraal staat. Waar onderwijs en opvoeding op een natuurlijke wijze samengaan en waar iedereen gehoord en gezien wordt. Binnen een veilige en duidelijke structuur krijgen kinderen alle ruimte om te ontdekken waar zij echt goed in zijn en om hun individuele mogelijkheden maximaal te benutten. Zo maakt Montessorischool Passe Partout, ook voor uw kind, méér mogelijk!

Ieder kind leert het zelf te doen
Ieder kind leert leren voor het leven
Wat je aandacht geeft groeit
De ruimte om eigen keuzes te maken